A dalfesztivál tavalyi osztrák győztese németül, angolul és franciául köszönti és tájékoztatja majd az utazókat egyes villamos-, busz- és metrójáratokon és néhány megállóban. Arról, hogy pontosan mit fog mondani, még nem árultak el részleteket.
Bécsben már elkezdték a fesztivált népszerûsítő plakátkampányt is, City of Vienna – 12 points feliratú hirdetések lepték el az osztrák főváros utcáit, utalva ezzel a versenyen megszerezhető maximális pontszámra. Március hatodikától az Osztrák Vasúttársaság (ÖBB) az osztrák közszolgálati tévével (ORF) közösen indít olyan járatokat, amelyen megjelenik a fesztivál arculata.
A Bécsi Turisztikai Hivatal (Wien Tourismus) a fesztivál logóját európai körútra viszi, március 17-től a huszonkét méteres átmérőjû gömb először Barcelonában tûnik majd fel, majd a Berlinben, Londonban, Párizsban és Milánóban szervezett promóciós turnékon látható.
Az Eurovíziós Dalfesztivál népszerûsítése már tavaly megkezdődött az osztrák fővárosában, december óta a rendezvény dizájnjával ellátott villamosok közlekednek, és a bécsi városháza (Rathaus) előtti téren digitális torony mutatja, hogy hány óra, nap és perc van még hátra a döntőig.
A 60. Eurovíziós Dalfesztivált május 19. és 23. között rendezik Bécsben. Magyarországot Csemer Boglárka Boggie képviseli a Wars For Nothing címû dallal. (MTI)